מאמרים

צפון מזרח רעננה

בצפון מזרח רעננה, נמצאת שכונת לסטר, האהובה מאוד על הקהל האנגלו-סכסי המגיע לרעננה מארה"ב, אנגליה, צרפת ודרום אפריקה. השכונה מתאפיינת ברובה בבנייה של בתים פרטיים צמודי קרקע. בחלקה האחר של השכונה יש בנייני דירות חדשים וישנים אשר חלקם עוברים הליך התחדשות עירונית.

בשכונה גינות ירוקות רבות, גני ילדים, בתי כנסת רבים והמפורסם שבהם הוא "אוהל אר"י". בתי הספר ממלכתי דתי אריאל, וממלכתי דקל, הם מהטובים בעיר.

תעסוקה – חברות ההייטק והטכנולוגיה מתרכזות בעיקר באזור התעשייה קריית אתגרים, שממוקם בחלק הצפון-מזרחי של העיר, בסמוך למחלף רעננה צפון. בשנים האחרונות הלך חלקה של תעשיית ההייטק והטכנולוגיה באזור זה וגדל ולב הפעילות המסחרית והקמעונאית באזור נמצא בקניון רננים המצליח, שמושך אליו מדי יום אלפי עובדים מהסביבה למסעדות ובתי קפה בקניון עצמו ובסמוך לו. אזור זה זוכה גם ליוקרה אקדמית בזכות מתחם האוניברסיטה הפתוחה הממוקם בסמוך לו.

מתחם הייטק נוסף ברעננה הוא רחוב הפנינה בצומת רעננה מרכז, על גבול כפר סבא. אזור זה לא כולל מספר רב של חברות, אך שתי ענקיות בינלאומית שוכנות בו – אמדוקס ומיקרוסופט (Microsoft) ישראל – והופכות אותו לאזור הייטק מובהק.

מוקדי בילוי ופנאי – השכונה נהנית מקרבה לקניון רננים ולקאנטרי קלאב. בכלל, העיר רעננה עצמה נמצאת במרכז הארץ, והקרבה לערים הרצליה ותל אביב מאפשרת מקומות בילוי רבים ומגוונים מחוץ לעיר.

בנוסף, פארק רעננה שנמצא בקרבת מקום הוא הריאה הירוקה של העיר והוקם בהשקעה תקציבית גדולה. בפארק יש אמפיתיאטרון, אגם, בית קפה, גלריה, שבילי הליכה ורכיבה על אופניים, מגרשי ספורט, פינת חי ופסלים. האמפי-פארק בצידו הצפון-מערבי של הפארק אירח ומארח זמרים ולהקות רבים.

תחבורה – נגישה לתחבורה ציבורית, נמצאת במרחק 10 דקות נסיעה מתחנת הרכבת החדשה, יציאה נוחה לכביש 531 המחבר עם כבישים 2,4,6 ונתיבי איילון. 
נכתב ע"י דורון ברטל, בעלים ומייסד של שאטו נכסים, תיווך ברעננה.

כלי נגישות

Powered by - Wemake